Vízia

  1. Orientácia na klienta
    • Klient je za všetkým čo robíme.
  2. Rešpektovanie individuality
    • Rešpektujeme dôstojnosť každej individuality, či je to zamestnanec, partner alebo klient.
  3. Tímová práca
    • Snažíme sa o jednoliatosť našich služieb, v očiach klienta je tu iba jeden Klinton.
  4. Bezúhonnosť
    • Nič nie je dôležitejšie ako reputácia našej spoločnosti.

Vynakladáme maximálne úsilie:

  1. Porozumieť klientovi a predvídať jeho potreby.
  2. Naplniť klientske očakávania bez narušenia našej bezúhonnosti.
  3. Klientovi vždy odovzdávať pridanú hodnotu analyzovaním jeho potrieb a riešením problémov.
  4. Zabezpečovať širokú škálu ľahko použiteľných rád, prístupov a služieb.
  5. Ponúkať osobný a individuálny prístup.
  6. Budovať a udržiavať dlhodobé vzťahy aktívnym vnímaním spätnej väzby klienta s cieľom budovať dôveru a lojalitu.
  7. Bez ohľadu na okolnosti zaobchádzať s každým tak, aby bola zachovaná jeho dôstojnosť a úcta.
  8. Dokazovať najvyšší štandard osobných a pracovných etických princípov.
  9. Dodržiavať citlivý prístup k primeranej rovnováhe medzi prácou a osobným životom.
  10. Niesť zodpovednosť za životné prostredie.
  11. Demonštrovať spojitosť medzi slovami a našimi skutkami.