Administratíva a kancelárie

Kancelárske a administratívne priestory si vyžadujú špeciálny režim upratovania. Dôraz je kladený najmä na pravidelnosť a efektívnosť jednotlivých činností. S ohľadom na veľkosť týchto priestorov je spracovaný hygienický plán, ktorý rešpektuje potreby klienta, najmä pracovnú dobu na jednotlivých pracoviskách.

Upratované priestory:

  • recepcie
  • recepcie
  • kancelárie
  • zasadacie miestnosti
  • toalety
  • kuchynky
  • skladové a technické
  • spoločné priestory

Rozsah upratovania:

  • Denne:
    • upratovanie podláh/vysávanie
    • utieranie prachu zo stolov a nábytku
    • dezinfekčné čistenie sociálnych zariadení (WC, kuchynka, atď.)
    • vyprázdňovanie odpadkových košov, skartovacích zariadení
    • upratanie spoločných priestorov (recepcia, zasadačky, chodba, IT miestnosti, sklady, archív, atď. )
    • dopĺňanie toaletného papiera, utierok a iného materiálu
  • Týždenne:
    • upratovanie podláh/vysávanie
    • intenzívna dezinfekcia sociálnych zariadení (WC, atď.)
    • vysávanie a utieranie stoličiek a nábytku
    • odstránenie viditeľných škvŕn a odtlačkov prstov z dverí, stolov a iných zvislých a vodorovných plôch (do 170cm)
  • Mesačne:
    • preleštenie nábytku
    • odstránenie viditeľných škvŕn a odtlačkov prstov z dverí, stolov a iných zvislých a vodorovných plôch (nad 170cm)
  • Ročne
    • umývanie okien
    • tepovanie kobercov
  • Doplnkové služby vykonávané v prípade potreby, na základe objednávky:
    • pranie záclon, závesov
    • dodávka hygienických potrieb, dávkovačov mydla a iného sortimentu
    • umývanie svietidiel
    • brúsenie drevených podláh
    • brúsenie kamenných podláh
    • nanášanie voskov a ošetrovanie podláh
    • čistenie textilných žalúzií ultrazvukom